Často kladené otázky

Kam posielate tovar?

Posielame tovar na Slovensko a do Českej Republiky.

Aká je doba odoslania?

Všetky prijaté objednávky odosielame najneskôr nasledujúci pracovný deň. V prípade ak Vaša objednávka vyžaduje gravírovanie sa táto doba môže vo výnimočných prípadoch predĺžiť. Stáva sa to však veľmi zriedkavo.

Aká je doba doručenia?

V rámci Slovenska je to nasledujúci pracovný deň po odoslaní. Pre Čechy sú to 2-5 pracovných dní. Vo výnimočných prípadoch môže dojsť k oneskoreniu, napríklad ak bývate na odľahlejších miestach, alebo v top sezóne pred Vianocami. Stáva sa to však málokedy.

Akých kuriérov používate?

Výlučne DPD. Máme s nimi veľmi dobrú skúsenosť.

Máte kamennú predajňu?

Nie, pracujeme iba cez internet, kde prevádzkujeme viacero e-shopov.

Môžem si prevziať objednávku osobne u Vás?

Nie, momentálne túto možnosť neponúkame. Zvýšilo by nám to náklady, ktoré by sme museli premietnuť do ceny.

Máte tovar skladom?

Áno, všetok tovar máme reálne skladom. Jedine takto vieme zabezpečiť kvalitný servis a rýchlu dodaciu dobu. Toto je pre nás veľmi dôležité.

Ako môžem zaplatiť?

Ponúkame možnosť platby na dobierku, alebo platbou kartou cez internet.

Slovensko

  • Dobierka – zaplatíte priamo kuriérovi buď v hotovosti, alebo kartou
  • Cez internet – zaplatíte vopred Vašou kreditnou, alebo debetnou kartou cez službu Stripe

Česká Republika

  • Cez internet – zaplatíte vopred Vašou kreditnou, alebo debetnou kartou cez službu Stripe

Koľko účtujete za dobierku, alebo platbu kartou?

Nič, všetky poplatky znášame my. Cena tovaru a dopravy je jediné čo účtujeme (nezabúdajte, že doprava je zdarma pri určitej hodnote košíka!). Nemáme absolútne žiadne skryté náklady, alebo poplatky.

Ako môžem uplatniť body za nákup?

Viacej informácií o našom vernostnom bodovaní nájdete TU